jueves, 2 de abril de 2009

Qui m'ho havia de dir

Estic clicant a l'ordinador i estic pensant... "qui m'ho havia de dir!!!!". Fa quatre dies despotricava dels temes informàtics i ara estic aquí fent-me un blog. I el que es pitjor... ¡¡fent-me el segon blog!!.

Fa messos els de Desnivel em van enredar per començar a escriure a un dels blogs vinculats a la seva web: (www.rafavadillo.desnivel.com), però la veritat es que allà em tallo una mica d'escriure. ¡¡Hi ha tants bons alpinistes i escriuen coses tan....!!. En fí, que em talla i al final no escric gaire.
Ja els hi deia quan em van trucar, que jo ara estic plena i voluntariament dedicat a una activitat d'alt nivell, com es ser pare de dos criatures petites i tinc menys temps per a l'alpinisme. En aquestes circumstàncies, el nivell baixa en picat.

I vet aqui que en un rampell, m'he obert aquest altre blog per escriure sense complexes, del que faig en aquests moments i en aquestes circumstàncies.

A veure el que em dura el rampell i si realment escric alguna cosa que no sigui d'any en any, así que... vamos pallá!!!!!!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario