viernes, 3 de abril de 2009

La primera pringada


La primera via que se m'ha escapat aquest hivern ha estat el Corredor Phoenix del Gra de Fajol Gran. Tothom l'ha fet menys jo!!!!!!

De seguida i de manera excepcional, es va possar en condicions. Bona part dels amics i coneguts van sortir disparats per escalar-la. Al principi vaig estar una mica "a la parra". La feina i les obligacions familiars no m'ho vam permetre. Quan vaig començar a espabilar, la cosa ja s'estava deteriorant. Inclús els "Trio Tronchois" va anar un dissabte que jo no podia. A la nit els hi vaig preguntat com estava per anar tot sol i m'ho van desaconsellar.

Igualment i encara amb molta moral, vaig anar a provar-ho a finals d'any. Em vaig apuntar a una sortida de l'Albert en Nacho i en Nonell. Els dos primers anaven a la Conrado-Altamira, una via que vaig fer fa uns 20 anys i que aquest hivern tambè ha estat "de moda". En Nonell l'havia fet la setmana anterior, així que va ser fàcil proposar-li anar al Phoenix.

El dia va sortir amb fort vent i molt fred. Malgrat tot ens hi vam ficar. Desprès de batallar una bona estona amb un primer llarg, ja molt deteriorat i exposat, baixo fins a peu de via. En arribar, en Jordi em fa una foto de la cara. La tinc totalment glaçada i de les celles em penjen troços de gel.

Prova ell una mica mes a l'esquerra i tambè acava baixant. Definitament, s'ens ha escapat la via aquest hivern.


Per no marxar amb les mans buides, anem cap a la dreta i escalem la divertida Canal Astaroth. En algun moment, el fort vent ens aixeca les cordes al flanqueix que porta a la goulotilla final, bonica i divertida.



En fí. Un altre any hauré d'estar més al lloro!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario