domingo, 7 de junio de 2009

Ecrins, els Alps oblidats

La veritat es que, desprès de fer el post de la sortida de l'1 de Maig als Ecrins, al blog de Desnivel, em fa una mica de mandra tornar a fer-ho en aquest blog un altre cop.

Com una de les motivacions d'aquest blog es intentar possar les ressenyes de les activitats, marcades sobre foto, doncs posso link al post del blog de Desnivel i afegeixo una ressenya feta expresament per a aquest, així com informació afegida:


Punt de sortida: LA BERARDE (1.720 mts)
Alçada del punt de vivac: 2800 mts)
Desnivell de la via Mayer-Dibona: 1.050 mts (des de la rimaia al cim)
Cim del Dome de Neige des Ecrins: 4.015 mts
Desnivell del descens (Dome de Neige-La Berarde pel Col des Ecrins): 2.300 mts

Potser estic re-descobrint aquest Massís un tant oblidat pels alpinistes de casa nostra.
La comoditat de massissos amb accessos mecanitzats i bons refugis a la base de les montanyes, a vegades fa que no ens fixem en aquestes ascensions que encara avui dia mantenen la solitut i la sensació de descoberta que van tenir els pioners de l'alpinisme.

Al menys jo, he gaudit molt d'aquest intent d'ascensió i de l'estil del mateix. M'agradarà tornar a intentar-ho... ¡¡¡si la meteo i les condicions em deixen!!!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario